
1. Jak są dostarczane zestawy prezentowe?
Zestawy prezentowe są dostarczane firmą kurierską Inpost - za pomocą kuriera oraz do Paczkomatów. Wysyłki zagraniczne realizujemy za pomocą firmy DPD.
2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone do 12:00 wysyłamy tego samego dnia lub na datę wybrana w kalendarzu, który jest widoczny po dodaniu produktu do koszyka. Kalendarz pozwala wybrać datę dostawy na miesiąc do przodu.
99% zamówień jest dostarczanych do odbiorcy już następnego dnia po wysyłce. Czas realizacji zamówienia to zatem 2 dni robocze.
Okres ten może ulec wydłużeniu w okresie świątecznym, o czym na bieżąco informujemy.
Czas realizacji zamówień korporacyjnych jest ustalany indywidualnie.
3. Czy jest możliwy odbiór osobisty?
Istnieje możliwość odbioru osobistego zestawów prezentowych w naszej siedzibie w Legionowie. Prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia daty i godziny odbioru.
4. Jak są zabezpieczanie zestawy prezentowe przed wysyłką?
Stosujemy kilka rodzajów zabezpieczeń, dzięki którym zestawy prezentowe docierają do Was w nienaruszonym stanie:
- dobór wielkości kartonu wysyłkowego do wielkości zestawu
- zabezpieczenie zestawu folią bąbelkową
- uzupełnienie pustych przestrzeni w kartonie wysyłkowym dodatkowym kartonem lub folią bąbelkową
- naklejka "UWAGA SZKŁO" na każdym opakowaniu wysyłkowym.
5. Czy można skomponować swój własny zestaw?
Tak, można skomponować dowolny zestaw, w dowolnym opakowaniu, wedle własnych upodobań. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 794 046 582 lub mailowo: kontakt@koszezesmakiem.pl
6. Jak można spersonalizować prezent?
Na karcie każdego produktu są widoczne wszystkie metody personalizacji dostępne dla danego produktu.
Więcej możliwości personalizacji oferujemy przy zamówieniach większej ilości koszy prezentowych. Opisaliśmy je szczegółowo w zakładce personalizacja koszy prezentowych.
7. Czy jest możliwa wysyłka bezpośrednio do osoby obdarowywanej?
Oczywiście, podczas składania zamówienia wystarczy zaznaczyć opcję „wysyłka na inny adres”.
8. Czy jest możliwa wysyłka na określoną datę?
Tak, datę, na którą należy dostarczyć prezent można wybrać w kalendarzu, który znajduje się w koszyku pod formami dostawy. Można również skontaktować się z nami telefonicznie aby ustalić wszelkie szczegóły.
9. Czy dostarczacie kosze prezentowe za granicę?
Tak, dostarczamy kosze prezentowe na terenie Unii Europejskiej za pomocą firmy kurierskiej DPD. Każdy zestaw prezentowy można zamówić z wysyłka za granicę bezpośrednio na naszej stronie. Podczas składania zamówienia wystarczy wybrać odpowiedni kraj dostawy, a następnie uzupełnić dane adresowe odbiorcy.
10. Czy Kosze ze Smakiem realizują zamówienia hurtowe?
Zamówienia hurtowe to nasza specjalność. Dostarczamy do firm w całej Polsce paczki świąteczne dla pracowników i kontrahentów na Boże Narodzenie, Wielkanoc, Dzień Dziecka, Mikołajki i inne wydarzenia korporacyjne, jak eventy i pikniki.
SZYBKI KONTAKT